WAT WE DOEN
Samenwerken met Inocare, op de manier die bij u past
Er komt genoeg op zorgorganisaties af in een tijd als deze. Krimpende budgetten en schaars personeel. De steeds groeiende invloed van technologie. De wens om efficiënter te werken. Het belang om continu de kwaliteit te verbeteren. Met al die ontwikkelingen wordt het organiseren van zorg steeds complexer. En komt er ook meer druk te staan op de bedrijfsmatige kant van uw organisatie. Deels houdt u die ondersteunende werkzaamheden in eigen huis, deels valt u terug op externe leveranciers.
Hoe groter het volume van die ondersteunende activiteiten en hoe meer leveranciers, hoe minder overzichtelijker het voor u is. Heeft u genoeg kennis en capaciteit intern om leveranciers op inhoud aan te sturen? Of om de kwaliteit van die dienstverlening te monitoren?
Maakt u voldoende gebruik van de mogelijkheden om diensten horizontaal met elkaar te integreren, zodat het werk van leveranciers elkaar versterkt? Heeft u de expertise in huis om duidelijke afspraken te maken over standaarden, processen en communicatie? Niet in elke organisatie loopt een kwaliteitsfunctionaris rond om die vragen met ‘ja’ te kunnen beantwoorden.
Daarom bestaan wij, inocare
We zijn opgericht met als doel om mensen te helpen die mensen helpen. Waar uw specialisme de zorgverlening is, is ons specialisme juist óntzorgen. We nemen de rol van uw verantwoordelijke medewerkers over om interne en externe leveranciers te selecteren, aan te sturen en te controleren.
Met adequaat leveranciersmanagement borgen we dat die diensten worden geïmplementeerd in uw primaire proces, met elkaar worden geïntegreerd en worden beheerd.
U maakt zelf de keuze waar u ondersteuning wilt
En op welke basis: langdurig, via een meerjarig contract, of op projectbasis. Ook als strategisch consultant zijn we u van dienst. Per domein heeft u een vaste contactpersoon die de dienstverlening aan u coördineert. Een professional die inhoudelijk op de hoogte is van de gang van zaken binnen uw organisatie. Daardoor is er op veel vragen al direct een antwoord mogelijk.
Direct antwoord op uw vragen
Uw eigen klantportaal is de directe toegang naar InoCare. Via de servicedesk kunnen uw medewerkers eenvoudig support krijgen: telefonisch, via e-mail, via de app of via beeldbellen. Een van onze medewerkers coördineert de dienstverlening. Is er geen directe oplossing voorhanden, dan schakelen onze medewerkers met een achterliggende partij die wel de specifieke kennis heeft. Groeit uw organisatie? Opschalen – maar ook afschalen – van de dienstverlening is bij InoCare eenvoudig te regelen.
En de kosten?
Samenwerken met InoCare is altijd maatwerk. De hoeveelheid af te nemen diensten bepaalt hoe het financiële plaatje er uiteindelijk uit komt te zien. Die kosten heeft u daarmee grotendeels in de hand. Goed om te weten dat Inocare met een vast, laag instaptarief werkt. Belangrijker nog dan de kosten is de besparing die onze inzet u oplevert. Uw medewerkers hebben de handen weer vrij om andere, ook belangrijke zaken op te pakken. En optimaal ingeregelde processen maken ook dat u de kwaliteit van uw organisatie fors kunt verhogen.